Jun 30 2009

on your own

you are now on your own. you are to decide on what to take and what to leave. you are to choose right or left. you are to think to do or not to do. if you fail in planning, you might end-up planning to fail. a plan just a talk until it’s a walk. use everything you have or something near to you or anything you can get to ease you.

last but not least, do remember, there is also a plan by the greatest planner.

Jun 29 2009

isnin

life is not always as what we planned.
setiap yang berlaku, adalah mengikut ketentuan-Nya. Kita hanya merancang, Dia juga merancang, sesungguhnya rancangan-Nya jauh lebih bagus.

setiap yang berlaku adalah ujian dari-Nya, baik perkara itu adalah suatu yang kita suka, atau tidak suka.

sejauh mana kita bersyukur dengan apa yang kita ada da sejauh mana kita bersabar menghadapi suatu yang tidak kita inginkan? masing-masing ada jawapan yang tersendiri. mungkin tak terhurai dengan kata-kata mahupun gambarajah. terlalu subjektif untuk dibincangkan. setidak-tidaknya, biarlah kita tau dimanakah kita.

Jun 14 2009

komputer

dah dua bulan aku tanpa laptop ku sendiri. pinjam laptop orang tu. pinjam laptop orang ni. kalau tak laptop yang aku pinjam, aku pinjam desktop.

terima kasih banyak-banyak kepada yang meminjamkan, terutama buat teman sebilik. terima kasih daun keladi, lain kali pinjam lagi. 🙂

k la.. thnx. bai 🙂

terima kasih kepada yang datang kenduri. gambar nanti akan ditampai disini 🙂

Jun 08 2009

Jemputan ke Majlis Perkahwinan

Saya dengan sukacita menjemput rakan-rakan, sahabat handai, kenalan dan sewaktu dengannya untuk hadir memeriahkan majlis sepertimana tertera pada tajuk.

untuk salinan kad jemputan, peta, sila lawati:

http://aalim.net/mira

boleh hubungi saya jika ada apa-apa yang ingin ditanya.

terima kasih 🙂

Jun 03 2009

Stadium Runtuh

ish2.. arini baru dpt tengok gambar stadium sultan mizan yang runtuh tu..

saya jumpa disini disini 

teruk jugak~.. memang teruk. salah siapa? engineer? architect? ke tukang buat?

bagi aku.. projek pisang panas ni.. buat cepat2, cepat2 siap, untuk pakai masa sukma.. keje siang malam, nak kejar sukma.. lesson learned untuk yang berkenaan

start dari tukang nak buat, tukang suruh buat, tukang buat dan ramai lagi. siasat belaka SPRM weih.. jangan tinggal sorang pun. stadium ratus juta tu. dah hilang satu tempat beriadah, tutup dah diman superbowl. ish2..

ilang sebijik stadium. balik main bola di stadium bandar la gamaknya. tak tau la kot-kot lepas ni proses baikpulih pun jadi ekspress. nasib baik tak buat-buat lagi sekolah sukan yang dikatakan nak buat tu. kalau tak, lagi teruk jadinya.

http://www.utu..pg=mh_01.htm

http://www.utu…_04.htm

p/s: aritu pn ad runtuh jugak dekat pj tuh.. runtuh ajer~

Jun 02 2009

kL

meeting friends, old and new. it was great. not only about the conference (still ongoing), but others too.

thnx to yondie n teng for the place to sleep. happy birthday to adam. sorry to yeop if that bahan2 was too much. to kage, u need eye more (don’t know how to spell). to eena, good luck with the fossc, to aminah, thnx for the vm img. to pudin, nice train trip. ijan, thnx for the meal. fadzil, all the best with your career. to faizal, enjoy all the tracks. and bla bla bla bla bla bla

erkk.. enough for the sake of update. =)

copy-of-dsc_0721

chaah, lagu kepompong tu nice… miahahahahaha