Nov 13 2012

an update a while keep bla bla bla bla

salam.

i’m a dad now =)

it’s diwali holiday.

i come across this vclip

YouTube Preview Image

semenjak dua menjak ni ramai bakal-artis (atau dah artis) yang muncul di youtube. artis youtube kata sesetengah orang. you called them artist youtube ka, artist inde ka apa, they are doing thing that they enjoy to do (i hope so).

kalau tak pk panjang, pada aku lagu2 arini setakat tulis je citer sket. pasal diri ke hidup ke. pastu taruk irama. pastu beres. good to go. is it as simple as that? i dont think so. it  still take at least some effort. time, money, sacrificationationsdasdwefijib. it’s not just “pop”, terus siap.

the video?  it looks simple. still it’s not way out from the story (read lyric). i like it for its simple, clean, light bla bla bla.

lirik ngan video sama ringan. tengok pn tadela pening macam tengok citer inception tu kan.

artis youtube ka, artis AF ke artis mentor ke haper. artis tetap artis. diorang kena keje jugak utk periuk nasi diorang. itu tang artis.

kita ni lagu mana?

 

No Comments

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment